Zpět

Stav vyřízení objednávky

Po vytvoření vaší objednávky od nás automaticky dostanete e-mail pokaždé, jakmile dojde k nějaké změně. Níže zjistíte, jaké typy e-mailů zasíláme.

  • Po vytvoření objednávky je zákazníkovi zaslán informativní a rekapitulační e-mail o přijetí této objednávky. Pokud je zboží skladem, je expedováno do 48 hodin. Vždy je však dostupnost zboží na našich internetových stránkách uvedená.
  • Jakmile je objednávka nachystána a předána přepravci, je zákazníkovi doručen e-mail o vyřízení a expedování jeho zásilky. Následně zákazník obdrží také informaci od příslušné přepravní služby, kde najde číslo zásilky, pomocí kterého lze sledovat stav, trasu a den doručení zásilky zákazníkovi. Stránky pro sledování zásilek DPD zde a u TOPTRANS zde.
Důležité odkazy

online platby

Zeptejte se nás

739 074 074
PO-PÁ: 7:00 - 16:00

Napište nám